Στην μεγάλη πλωτή δεξαμενή ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ι, του Ο.Λ.Π., στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος, ανέβηκε σήμερα το GOLDEN CARRIER, στην οποια θα παραμείνει μέχρι τις 29/6, σύμφωνα με το πρόγραμμα δεξαμενισμών.

Να πούμε, πως το πλοίο της A-SHIPS MANAGEMENT, πριν από λίγες ημέρες, ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του, ναυλωμένο, για λογαριασμό της GNV.