Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
Αθήνα Ελλάδα

ΜΠΛΟΥ ΟΡΑΙΖΟΝ (BLUE HORIZON)

Ταξιδεύοντας με το BLUE HORIZON για Σαντορίνη-Κω-Ρόδο.

Έχουν περάσει σχεδόν 15 χρόνια, από τότε που το γιαπωνέζικο πολυεργαλείο της BLUE STAR FERRIES, έφτασε στην Ελλάδα για να μας ταξιδεύει με το δικό του μοναδικό τρόπο στις ελληνικές θάλασσες. Ο γίγαντας των 187 μέτρων με την μοναδική και στιβαρή σιλουέτα του, εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να γοητεύει τους απανταχού καραβολάτρες κι όχι μόνο κι εμείς αισθανόμαστε τυχεροί που έχουμε την δυνατότητα να ταξιδεύουμε ακόμα μαζί του στα ελληνικά νερά. Στην πολύχρονη πορεία του, πέρασε τόσο από την Αδριατική όσο και από το Αιγαίο, δίνοντας πάντα τα διαπιστευτήρια του απ’ όποιο λιμάνι και αν πέρασε. Το ομολογουμένως όμορφο και ιδιαίτερο στυλ του, οι γραμμές της σχεδίασης του και οι ικανότητες του, προσέλκυσαν κατά καιρούς αρκετούς μνηστήρες που ήθελαν να το αγοράσουν και να το πάρουν μακριά μας, ευτυχώς όμως για εμάς, χωρίς να τα καταφέρουν. Η πολύμηνη ακινησία του σε Πειραιά και Σύρο προκαλούσε θλίψη αφού ο ανθρώπινος νους δεν μπορούσε να χωνέψει, πως μπορεί ένα τέτοιο βαπόρι με αυτές τις αρετές και τα χαρακτηριστικά να παραμένει εκτός δράσης. Η είδηση τον Ιανουάριο του 2013 για επαναδρομολόγηση του αρχικά στην Αδριατική και μετέπειτα στο Αιγαίο, έφερε κλίμα χαράς στους απανταχού καραβολάτρες. Το πλοίο με την οικονομία που επιτυγχάνει κατά τον πλου του, θεωρήθηκε ιδανικό για τους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε κι έτσι η ένταξη του και πάλι στην ενεργό δράση ήταν θέμα χρόνου.

VARUNA-SUPERFERRY HELLAS-BLUE HORIZON. Τρία ονόματα που συνοδεύουν μέχρι σήμερα την πορεία από ναυπήγησης, του πλοίου. Η θρυλική VARUNA ολοκλήρωσε την κατασκευή της στις 7 Ιουλίου 1987 στα Ναυπηγεία της MITSUBISHI στο SHIMONOSEKI της Ιαπωνίας. Η γιαπωνέζικη ναυπηγική με την ολοκλήρωση του πλοίου, είχε καταφέρει για άλλη μία φορά να κατασκευάσει ένα διαμάντι που αρχικά θα όργωνε τις θάλασσες του ανατέλλοντος Ηλίου και αργότερα τα καταγάλανα νερά της χώρας μας. Χρειάστηκε να περάσουν 11 ολόκληρα χρόνια μέχρι η STRINTZIS LINES να το ανακαλύψει, να το αγοράσει και να το φέρει στην πατρίδα μας. Το φθινόπωρο του 1998 και με νέο όνομα το SUPERFERRY HELLAS, φτάνει στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος και ξεκινάει η μετασκευή του. Όλο το πλήρωμα δίνει τον καλύτερο του εαυτό κι έτσι μέσα σε λιγότερο από 5 μήνες το πλοίο είναι έτοιμο να ξεκινήσει έχοντας σηκώσει την ελληνική σημαία. Με πλοίαρχο τον cpt Σταμάτη Κουλουμπή, Α’ Μηχανικό τον Σταμάτη Λιώδη, Αρχιλογιστή τον Τάσο Κορφιάτη, ξεκινά τα δρομολόγια του στην Αδριατική οργώνοντας κυριολεκτικά τα ιταλικά λιμάνια. Η Βενετία, η Ανκόνα και το Μπάρι θα είναι οι εκλεκτές πόλεις που θα έχουν την χαρά να το φιλοξενήσουν και να το χαρούν. Για πολλά χρόνια το παλιό λιμάνι της Πάτρας, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και το λιμάνι της Κέρκυρας θα ζήσουν στους ρυθμούς του γιαπωνέζικου γίγαντα. H αλλαγή στο ιδιοκτησιακό του καθεστώς το 2000 έχει σαν αποτέλεσμα να λάβει το σημερινό του όνομα και έτσι να συνεχίσει την δράση του με την ονομασία BLUE HORIZON. Το 2008 κατά την διάρκεια την ετήσιων ακινησιών των αδελφών πλοίων του ομίλου, κάνει τις πρώτες του εμφανίσεις στο Αιγαίο, πραγματοποιώντας σύντομες εμφανίσεις σε Δωδεκάνησα και Χανιά. Ο ερχομός των Ro/Pax SUPERFAST I και SUPERFAST II στην γραμμή του Μπάρι το 2008, είναι το πρώτο σημάδι που δείχνει πως το πλοίο θα πρέπει σιγά σιγά να αναζητήσει νέα γραμμή και ρόλο. Μετά από αρκετές περιπλανήσεις, τον Απρίλιο του 2010 με πλοίαρχο τον cpt Μπάμπη Παλουμπή δρομολογείται στην γραμμή Πειραιάς- Χανιά με ιδιαίτερη επιτυχία. Η τοπική κοινωνία των Χανίων και όχι μόνο, το αγκαλιάζει και το BLUE HORIZON καταφέρνει και παίρνει σημαντικό μερίδιο του επιβατικού κοινού σε μία γραμμή ομολογουμένως δύσκολη. Τον Φεβρουάριο του 2011 σταματά τα δρομολόγια του στην γραμμή των Χανίων και αρχίζει να πραγματοποιεί δρομολόγια για τις σκάντζες των πλοίων του ομίλου σε Δωδεκάνησα και Αδριατική. Αυτά θα είναι και τα τελευταία δρομολόγια του πριν δέσει για αρκετό χρονικό διάστημα στην Ερμούπολη της Σύρου αφού κάνει ένα πέρασμα από το Νέο Μόλο Δραπετσώνας και την Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος.

Όπως αναφέραμε και πριν, τον Ιανουάριο του 2013 το πλοίο βγαίνει επιτέλους από την <<ναφθαλίνη>>  κι επανέρχεται στην ενεργό δράση. Οι εργασίες συντήρησης του στο Νεώριο της Σύρου εντατικοποιούνται κι έτσι μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα το πλοίο ετοιμάζεται και ξεκινά για τις ακινησίες των κόκκινων πλοίων της Αδριατικής στο Μπάρι.  Η κίνηση αυτή δείχνει πως ο όμιλος αρχίζει και πάλι να το υπολογίζει και να το προετοιμάζει για ένα νέο ρόλο. Έτσι και πραγματοποιείται, αφού στις 11 Απριλίου 2013 με πλοίαρχο τον cpt Δημήτρη Διονυσάτο, ξεκινά επίσημα τα δρομολόγια του στην γραμμή Πειραιάς-Σαντορίνη-Κως-Ρόδος, μία γραμμή όπου το συναντάμε μέχρι σήμερα και ομολογουμένως σίγουρα του ταιριάζει.

Το www.ellinikiaktoploia.net συνεχίζοντας την παρουσίαση των πλοίων της Ελληνικής μας Ακτοπλοΐας, αυτή την φορά επιλέγει να ταξιδέψει με το BLUE HORIZON και να σας παρουσιάσει το πλοίο στο νέο του ρόλο. Ένα πλοίο εντυπωσιακό που σίγουρα δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Τον Απρίλιο του 2010, είχαμε την χαρά να παρευρεθούμε στα εγκαίνια της δρομολόγησης του στην γραμμή των Χανίων και να πάρουμε μία πρώτη εικόνα από την πολυτέλεια και την δυναμικότητα που το διακρίνει. Την εικόνα αυτή θελήσαμε να μοιραστούμε μαζί με τους αναγνώστες και γι’ αυτό κατόπιν επικοινωνίας μας με την διοίκηση της BLUE STAR FERRIES και λαμβάνοντας την έγκριση για αυτό το σκοπό που αναφέραμε πριν, ταξιδέψαμε και σας μεταφέρουμε εικόνες, εντυπώσεις, συναισθήματα…..

Απόγευμα Πέμπτης 6/6/2013 και η παρέα του www.ellinikiaktoploia.net είναι έτοιμη να επιβιβαστεί στον μπλε Ορίζοντα. Το βρίσκουμε να ξεδιπλώνει την περίσσεια αρχοντιά του στο ντοκ 3 του λιμανιού του Πειραιά, αναμένοντας να μας ταξιδέψει στο καταγάλανο Αιγαίο.Πριν ξεκινήσουμε το ταξίδι μας και την αναφορά μας σε αυτό, θα πραγματοποιήσουμε σε πρώτη φάση μία σύντομη αναφορά στα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Το BLUE HORIZON έχει συνολικό μήκος 187,13m, πλάτος 27m  και μέγιστο βύθισμα 6,70m. Έχει διεθνές κωδικό κλήσης SWPG και αριθμό ΙΜΟ 8616336. Κινείται από 2 μηχανές MITSUBISHI MAN 8L 58/64 συνολικής ισχύος 28800 ίππων και διαθέτει επίσης 4 ηλεκτρογεννήτριες DAIHATSU1250KW η κάθε μία . Για τους ελιγμούς του διαθέτει ένα BOW THRUSTER MITSUBISHI-KAMEWA 1060KW και ένα STERN THRUSTER MITSUBISHI-KAMEWA 770KW. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί ν’ αναπτύξει, είναι 23,5 κόμβοι.

Η ώρα πλησιάζει 6 το απόγευμα κι εμείς με τις αποσκευές ανά χείρας είμαστε έτοιμοι να επιβιβαστούμε στο πλοίο. Χρησιμοποιώντας τον καταπέλτη επιβατών στην πρύμη, εισερχόμαστε στο πλοίο και με την βοήθεια της κυλιόμενης σκάλας οδηγούμαστε στα κοινόχρηστα καταστρώματα. Ελάχιστα λεπτά πριν τον απόπλου, οδεύουμε προς την γέφυρα του BLUE HORIZON για να παρακολουθήσουμε από κοντά την αναχώρηση μας από το λιμάνι του Πειραιά. Εκεί μας υποδέχεται ο Πλοίαρχος cpt Δημήτρης Διονυσάτος μαζι με το επιτελείο της γέφυρας. Ο cpt Δημήτρης είναι από τους πιο ικανούς και πιο έμπειρους πλοιάρχους της ακτοπλοΐας μας, έχοντας πλοιαρχήσει στα περισσότερα πλοία της BLUE STAR FERRIES κατά καιρούς. Γνώστης της γραμμής των Δωδεκανήσων κλήθηκε από την πρώτη στιγμή να αναλάβει το BLUE HORIZON στο νέο του αυτό ρόλο, αποδεικνύοντας πως  η εταιρία τον εμπιστεύεται να πλοιαρχήσει και τον γιαπωνέζο γίγαντα στη γραμμή αυτή. Η φόρτωση έχει ολοκληρωθεί και εμείς καλούμε το PIRAEUS TRAFFIC για την σχετική άδεια απόπλου. Από την βαρδιόλα παρατηρούμε την πλώρη του BLUE HORIZON η οποία εξέχει αρκετά μέτρα πέρα από το τελείωμα του ντόκου του λιμανιού, σε αυτή τη θέση πρόσδεσης. Η συγκεκριμένη θέση κρύβει κινδύνους για πλοία αυτού του μεγέθους, αφού οι καιρικές συνθήκες που αναπτύσσονται συνήθως δυσκολεύουν το πλοίο να ξεκολλήσει από τον ντόκο και να αναπτύξει ταχύτητα ικανή για να βγει με ασφάλεια από την μπούκα του λιμανιού. Παρόλα αυτά οι εξαιρετικές ικανότητες και η εμπειρία που διαθέτουν οι καπετάνιοι μας, τους κάνουν να προσπερνούν αυτό το πρόβλημα, χωρίς όμως να το αφήνουν και να ξεχαστεί. Τιμόνι και thruster στην διάθεση του cpt Δημήτρη και σιγά σιγά παίρνοντας καταπέλτη, αρχίζουμε να ξεκολλάμε από τον ντόκο. Φτάνοντας στην μέση της λεκάνης στρίβουμε δεξιά την πλώρη μας με κατεύθυνση προς την έξοδο του λιμανιού. Αρκετός κόσμος στον κόκκινο φάρο του λιμανιού μας περιμένει για να μας χαιρετίσει. Εμείς με την σειρά μας, με 3 σφυριξιές τους ανταποδίδουμε τους χαιρετισμούς συνεχίζοντας την πορεία μας. Μια γαλήνια θάλασσα ξεδιπλώνεται  μπροστά μας, χαρίζοντας μας  εικόνες μοναδικές. Στην άπλετη και φιλόξενη γέφυρα του BLUE HORIZON παραμένουμε για λίγα λεπτά ακόμα, συζητώντας με τον cpt Δημήτρη, τον Ύπαρχο cpt Τάσο Πουκαμισά και τον Υποπλοίαρχο cpt Kων/νο Θωμά. Η θέα από την γέφυρα είναι εξαιρετική, όμως εμείς πρέπει ν’ αποχωρήσουμε για να ξεκουραστούμε αφού σε κάτι λιγότερο από 7 ώρες θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για την άφιξη μας στην Σαντορίνη.

Λίγο πριν τις 1 το πρωί, το μαγευτικό ομιχλώδες τοπίο της Σαντορίνης ξεπροβάλλει μπροστά μας. Μαζί με τον Υποπλοίαρχο cpt Μιχάλη Βάλβη, οδηγούμαστε στην πρύμνη του πλοίου για να ετοιμαστούμε για το ρεμέτζο. Διατηρώντας χαμηλή ταχύτητα προσεγγίζουμε το λιμάνι του Αθηνιού και δένουμε σε αυτό. Ο αριθμός των επιβατών και των οχημάτων που έχουμε ν’ αποβιβάσουμε στο φημισμένο νησί της φάβας είναι μεγάλος, οπότε και η παραμονή μας στο νησί θα διαρκέσει αρκετή ώρα. Άλλο ένα λιμάνι με πολλά προβλήματα που καλούνται να τα αντιμετωπίσουν καθημερινά οι καπετάνιοι μας. Το μεγάλο βάθος του λιμανιού, η έλλειψη προστασίας από τους ανέμους, η έλλειψη κατάλληλων λιμενικών εγκαταστάσεων είναι μερικά από τα ζητήματα που κάνουν την προσέγγιση των πλοίων μας πολλές φορές δύσκολη. Μετά από 40 λεπτά παραμονής, είμαστε έτοιμοι να αναχωρήσουμε για τον επόμενο προορισμό μας που δεν είναι άλλος από το νησί του Ιπποκράτη, την Κω.

Ο ήλιος έχει αρχίσει να ανατέλλει πίσω από τα τουρκικά παράλια κι εμείς πλέουμε πολύ κοντά στο λιμάνι της Κω. Στις 6:45 το πρωί ρίχνουμε καταπέλτη και αρχίζει η αποβίβαση. Όπως  στην Σαντορίνη έτσι κι εδώ το λιμάνι είναι στο έλεος του καιρού. Ένα νησί με μεγάλη τουριστική κίνηση που δεν διαθέτει όμως τις κατάλληλες λιμενικές υποδομές. Μία βόλτα μέχρι την άκρη του ντόκου επιβάλλεται για να φωτογραφίσουμε τον Μπλε Ορίζοντα με φόντο την αυγή. Στις 7:30 το πρωί αφήνουμε την Κω και χαράσσουμε πορεία προς τον τελικό μας προορισμό το νησί των Ιπποτών, τη Ρόδο.

Με έναν λαμπερό ήλιο να μας συντροφεύει, φτάνουμε στις 11 το πρωί στο νησί των Ιπποτών. Με μια δεξιόστροφη μανούβρα δένουμε στο λιμάνι της Ακαντιάς ολοκληρώνοντας το μισό σκέλος του ταξιδιού μας. Μία σύντομη βόλτα στα σοκάκια της παλαιάς πόλης και στο Κάστρο των Μαγίστρων, είναι ιδανική μέχρι να ετοιμαστεί το πλοίο και να επιστρέψουμε για να ετοιμαστούμε για τον απόπλου μας  ο οποίος έχει οριστεί για τις 4 το απόγευμα.

Λίγο μετά την έναρξη της φόρτωσης βρισκόμαστε μπροστά στον καταπέλτη του πλοίου, με σκοπό να ξεκινήσουμε την περιήγηση μας στο εσωτερικό του. Στα 27 μέτρα πλάτος που έχει η πρύμνη του BLUE HORIZON, συναντάμε δύο καταπέλτες, έναν για τους επιβάτες στο δεξιό της μέρος κι έναν για τα οχήματα στο κέντρο. Από τον κεντρικό καταπέλτη του πλοίου εισερχόμαστε στο κεντρικό γκαράζ που καταλαμβάνει το Deck 3. Στην μέση του κεντρικού καταστρώματος υπάρχει ράμπα που οδηγεί στο επάνω γκαράζ (Deck 5) ενώ μία μικρότερη διαστάσεων ράμπα, οδηγεί στο κάτω γκαράζ (Deck 2) .To BLUE HORIZON συνολικά διαθέτει 1800m φόρτωσης, αριθμός που μπορεί να μεταφραστεί σε 110 φορτηγά και 80 Ι.Χ. Να σημειώσουμε εδώ την παρουσία του πλωριού δεξιού καταπέλτη μήκους 21 μέτρων, που μπορεί στην συγκεκριμένη γραμμή να μην καθίσταται αναγκαία η χρησιμοποίηση του, αλλά αποτελεί εργαλείο για την φορτοεκφόρτωση των γκαράζ όποτε κριθεί ανάγκη.

Αφήνοντας το γκαράζ του πλοίου και χρησιμοποιώντας το κλιμακοστάσιο των επιβατών φτάνουμε στα κοινόχρηστα καταστρώματα (Deck 7). Το πρώτο πράγμα που συναντά ο επιβάτης φτάνοντας στο  Deck 7, είναι η Reception μαζί με το Λογιστήριο. Το ξύλο και τα φωτεινά χρώματα που <<ντύνουν>>  τους 2 χώρους, δίνουν μία <<ζεστή>>  νότα που συναντάμε και στους υπόλοιπους χώρους του πλοίου. Στους χώρους αυτούς προΐστανται ο Προιστ. Αρχιθαλαμηπόλος κ. Δαλαμπίρας Παύλος και ο Προιστ. Οικονομικός κ. Λιακάκος Γεώργιος οι οποίοι μαζί με τα επιτελεία τους, φροντίζουν για την άψογη εξυπηρέτηση των επιβατών. Στην πρύμνη του καταστρώματος συναντάμε 2 υπέροχους χώρους μοναδικής αισθητικής, το MARINER’S  CLUB και το ACROPOLIS DINNING ROOM. Το MARINER’S CLUB ακολουθώντας τις γραμμές και το στυλ μίας άλλης εποχής, σε καθηλώνει από την πρώτη στιγμή. Υπέροχοι δερμάτινοι καναπέδες σε κόκκινο και πράσινο χρώμα, στοιχεία και όργανα ναυσιπλοΐας, μαζί με το ξύλινο πάτωμα σε ταξιδεύουν σε παλαιότερες νοσταλγικές εποχές. Στον ιδιαίτερο αυτό χώρο δεν μπορεί να λείπει το bar που ακολουθεί κι αυτό τη διακόσμηση του υπόλοιπου χώρου. Τo ACROPOLIS DINNING ROOM φιλοξενεί την τραπεζαρία του πλοίου.  Στον χώρο αυτό ο επιβάτης μπορεί ν’ απολαύσει τα εξαιρετικά πιάτα από το menu που επιμελείται ο Αρχιμάγειρας του BLUE HORIZON κ .Βουδρεσλης Σωτήρης με το επιτελείο του. Ανάμεσα στην Reception και την τραπεζαρία του πλοίου συναντάμε τον χώρο με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, όπου παλαιότερα φιλοξενούσε το CASINO, όταν το BLUE HORIZON πραγματοποιούσε ταξίδια στην Αδριατική. Χρησιμοποιώντας τον επενδυμένο με ξύλο διάδρομο και βαδίζοντας προς την πλώρη, συναντάμε την AGORA με το κατάστημα του πλοίου και το bar CAFÉ DEL MAR. Mετά το MARINER’S BAR  αποτελεί για τον επιβάτη το δεύτερο χώρο όπου μπορεί να καθίσει και να απολαύσει τον καφέ του και το ποτό του. Κι εδώ επικρατούν <<ζεστά>> χρώματα που ξεκουράζουν τον επιβάτη. Στην αριστερή πλευρά του καταστρώματος και στο ύψος της AGORA, συναντάμε το SELF SERVICE του πλοίου μαζί με το DRIVER’S LOUNGE. Οι δύο χώροι σίτισης (ACROPOLIS DINNIMG ROOM και SELF SΕRVICE) μπορούν να εξυπηρετήσουν συνολικά πάνω από 250 άτομα. Δίπλα από το bar του CAFÉ DEL ΜΑR υπάρχουν τα αεροπορικά καθίσματα του πλοίου, ένας χώρος όπου μπορεί να φιλοξενήσει γύρω στα 115 άτομα. Σε όλο το υπόλοιπο χώρο του καταστρώματος και μέχρι την πλώρη, συναντάμε μέρος των καμπίνων των επιβατών όπου ο αριθμός τους στο συγκεκριμένο Deck φτάνει τις 88 διαθέτοντας 244 κρεβάτια. Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι στο Deck 7 φιλοξενείται το Νοσοκομείο του πλοίου, πλήρως εξοπλισμένο και διαθέσιμο σε περίπτωση που δημιουργηθεί έκτακτη ανάγκη για νοσηλεία.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα επάνω, βρισκόμαστε στο Deck 8 όπου οι εσωτερικοί χώροι του καταστρώματος καταλαμβάνονται από τις υπόλοιπες 97 καμπίνες επιβατών με τα 344 κρεβάτια και ένα μικρό σαλονάκι στο κέντρο των εσωτερικών χώρων. Συνολικά το πλοίο διαθέτει 11 Lux καμπίνες, 2 καμπίνες AMEA,  81 δίκλινες και τετράκλινες εξωτερικές καμπίνες  και  90 δίκλινες-τρίκλινες και τετράκλινες εσωτερικές καμπίνες. Το Deck 8 αποτελεί τον παράδεισο των εξωτερικών χώρων του πλοίου αφού οι 2 μεγάλες πλαϊνές περατζάδες μαζί με τον χώρο του πισίνας και του εξωτερικού bar δεν αφήνουν περιθώρια σύγκρισης με κανένα άλλο πλοίο σε αυτό τον τομέα.  Τεράστιοι χώροι, που περιμένουν τον επιβάτη να τους περπατήσει και να απολαύσει τον αιγαιοπελαγίτικο ήλιο και να ατενίσει το απέραντο γαλάζιο της θάλασσας. Τα εντυπωσιακά κίτρινα φουγάρα με το μπλέ αστέρι που βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με το κατάστρωμα 8, ταιριάζουν αρμονικά με την όλη κατασκευή του πλοίου.

Το Deck 9 καταλαμβάνεται πλήρως από το τους χώρους ξεκούρασης και ενδιαίτησης του πληρώματος. Τέλος, στο Deck 10 βρίσκουμε την Γέφυρα του πλοίου. Όπως αναφέραμε και στην αρχή του ταξιδιού μας, το μέγεθος της Γέφυρας είναι εντυπωσιακό. Τα 30 μέτρα πλάτος από βαρδιόλα σε βαρδιόλα σίγουρα προκαλούν δέος. Βαμμένη στο κλασικό φιστικί χρώμα είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα βοηθήματα ναυσιπλοΐας και όχι μόνο. Η μοναδική θέα που προσφέρει τόσο προς την πλώρη όσο και προς την πρύμνη δύσκολα ξεχνιέται.

wheelhouse1

Λίγο πριν την αναχώρηση μας, επισκεπτόμαστε την <<καρδιά>>  του BLUE HORIZON, το Μηχανοστάσιο. Εδώ μας υποδέχεται ο Α΄ Μηχανικός κ. Παναγιωτόπουλος Χρήστος με το επιτελείο του. Η ξενάγηση μας στις μηχανές του πλοίου μας εντυπωσιάζει και σίγουρα μας δημιουργεί ερωτήσεις οι οποίες γρήγορα απαντιούνται.

Οι δείκτες του ρολογιού δείχνουν 4 το απόγευμα και η φόρτωση μας έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Με αργές κινήσεις ξεκολλάμε από τον ντόκο και αφού περάσουμε μπροστά από το Μανδράκι και τις εκπληκτικές ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις της πόλης της Ρόδου, χαράσσουμε πορεία για την Κω. Γύρω στις 7:15 το απόγευμα καταφθάνουμε στο νησί του Ιπποκράτη για να παραλάβουμε επιβάτες και οχήματα για τον Πειραιά. Η κίνηση είναι  μεγάλη αλλά το BLUE HORIZON με τις 8 γραμμές φόρτωσης δεν δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα. Μετά από 45 λεπτά παραμονής, παίρνουμε άγκυρες και χαράσσουμε πορεία νοτιοδυτικά για την Σαντορίνη. Ο καιρός έχει φρεσκάρει αλλά το πλοίο με ταχύτητα 20.5 κόμβων πλέει χωρίς κανένα πρόβλημα. Γύρω στις 1 τα ξημερώματα φτάνουμε στο λιμάνι του Αθηνιού όπου δένουμε και αρχίζει η φόρτωση. Λίγη ώρα αργότερα είμαστε έτοιμοι ν’ αποπλεύσουμε για τον τελικό μας προορισμό, που είναι το λιμάνι του Πειραιά.

Λίγα λεπτά μετά τις 8:30 το πρωί περνάμε την μπούκα του λιμανιού του πρώτου λιμανιού της χώρας και με δεξιόστροφη μανούβρα που πραγματοποιεί ο cpt Δημήτρης, δένουμε στο ντοκ 3. Άλλο ένα ταξίδι μας έχει φτάσει στο τέλος του, γεμίζοντας μας με ικανοποίηση, εντυπώσεις κι εμπειρίες για ένα πλοίο που αξίζει πολλά συγχαρητήρια. Η πρώτη μας γνωριμία με το BLUE HORIZON στο λιμάνι της Πάτρας το 2008 ήταν αξέχαστη αφού η εντυπωσιακή του σιλουέτα δεμένη στην θέση 5, δεν μας άφησε ασυγκίνητους. Από τότε μέχρι σήμερα, η διαρκής αναζήτηση ευκαιρίας για να ταξιδέψουμε μαζί του αποτελούσε μοναδικό αυτοσκοπό που έπρεπε να υλοποιηθεί. Ο ερχομός του στο Αιγαίο, έφερε κοντά στο BLUE HORIZON ακόμη περισσότερους λάτρεις που δεν χάνουν την ευκαιρία να κατέβουν στο λιμάνι και να χαζέψουν από κοντά την υπέροχη γιαπωνέζικη κατασκευή του. Τα δικά μας συναισθήματα από το ταξίδι παραμένουν μοναδικά αφού η αρχοντιά και η πολυτέλεια που έχει το BLUE HORIZON, είναι στοιχεία που δύσκολα θα τα συναντήσουμε σε κάποιο άλλο πλοίο.

Όπως κάνουμε σε κάθε μας παρουσίαση , να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους που μας βοήθησαν στην υλοποίηση του στόχου μας και είναι

Από την BLUE STAR FERRIES

Τον κ. Βουδρεσλή Σωτήριο, Αρχιμάγειρα
Τον κ .Καραπιπέρη Εμμανουήλ, Φροντιστή
Τον κ. Παπασπύρο Νικόλαο, Ναύκληρο

Cpt Δημήτρη, σε εσένα και στο πλήρωμα σου ευχόμαστε να έχετε πάντα ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ.

Όλες τις φωτογραφίες από το ταξίδι-αφιέρωμα μπορείτε να τις δείτε πατώντας εδώ