Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
Αθήνα Ελλάδα

SUPERFAST I – SUPERFAST II

Απρίλιος 2017. Η παρέα του www.ellinikiaktoploia.net συνεχίζοντας τις παρουσιάσεις πλοίων της ελληνικής μας ακτοπλοΐας, ταξιδεύει αυτή την φορά για το λιμάνι της Πάτρας για την παρουσίαση του «ισχυρού χαρτιού» της Attica Group.

Το δίδυμο SUPERFAST I & II που δρομολογήθηκαν στην γραμμή Πάτρας – Ιταλίας εκεί που έπρεπε, τη χρονική στιγμή που έπρεπε!

Δεν θα μπορούσαμε λοιπόν να ξεχωρίσουμε και να σας παρουσιάσουμε το ένα από τα δύο αδελφά πλοία…θα ήταν άδικο για τα πλοία, άδικο και για τους ανθρώπους που τα επανδρώνουν!

“ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ”

Ήταν αρχές καλοκαιριού του 2008 όταν στα αυτιά μας φτάνει η είδηση πως η ATTICA GROUP προχωράει στην αγορά 2 νέων Ro/Pax, με σκοπό να δρομολογηθούν στην γραμμή του Μπάρι.

Τα 2 πλοία θα ήταν ιταλικής κατασκευής και διαφορετικής φιλοσοφίας με αυτή που είχε μέχρι τότε ο στόλος της εταιρίας του κ.Παναγόπουλου. Το διαδίκτυο σύντομα παίρνει φωτιά, με τους φίλους καραβολάτρες να προσπαθούν να συλλέξουν περισσότερα στοιχεία γύρω από αυτή την αγορά.

Αρχές Αυγούστου του 2008, πλήρωμα που αποτελείται από τους Cpt Αλέκο Πίττα-Πλοίαρχο, Cpt Ηλία Βερβενιώτη-Ύπαρχο, Βασίλη Τουμαζάτο-Α’ Μηχανικό και Κώστα Κολιαδήμα-Προϊστάμενο Ηλεκτρολόγο, αναχωρεί για την Marina di Carrara της Genova, με σκοπό να παρακολουθήσουν την ναυπήγηση του πρώτου από τα 2 πλοία.

To όνομα αυτού FORZA.

Photo : ellinikiaktoploia.net

Το 4ο πλοίο μιας σειράς 8 πλοίων που είχε παραγγείλει ο ALDO GRIMALDI στο ιταλικό ναυπηγείο. Τα 3 πλοία που είχαν κατασκευαστεί μέχρι τότε είχαν μία μορφή περίεργη και ασυνήθιστη προς εμάς, αφού το ξενοδοχειακό κάλυπτε το κομμάτι του πλοίου από την πλώρη μέχρι την μέση. Από την μέση και μέχρι την πρύμνη το μόνο που υπήρχε ήταν η τσιμινιέρα, κι αυτή παράκεντρη προς τα αριστερά του επάνω garage.Είχαμε να κάνουμε με ένα SUPERFAST…που δεν ήταν όμως SUPERFAST παρά μόνο στα λογότυπα και στα χρώματα. Στις 20 Σεπτεμβρίου του 2008, το FORZA με αριθμό hull 1239 μετονομάζεται σε SUPERFAST I , σε μία τελετή που ανάδοχος είναι η σύζυγος του τότε Υπουργού Μεταφορών της Ιταλίας και παρευρέθηκε πλήθος κόσμου. Νωρίτερα είχαν πραγματοποιηθεί τα απαραίτητα δοκιμαστικά, με το πλοίο να ανταποκρίνεται άψογα.

Photo : Maurizio Gadda (Fakta om Fartyg)

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι τα ονόματα SUPERFAST I και SUPERFAST II (SUPERFAST One και SUPERFAST Two στα επίσημα έγγραφα) δίδονται για δεύτερη φορά σε πλοία της εταιρείας, ξυπνώντας μνήμες του 1995 όταν τα πρώτα πλοία της εταιρείας – πρότυπο, άνοιγαν κυριολεκτικά φτερά σε μία εποχή και μία αγορά που η λέξη επανάσταση βρήκε τον… «μάστορά της» !

Η ATTICA GROUP με σχετική ανακοίνωση της στις αρχές Οκτωβρίου αναφέρει :

Λίγες ημέρες αργότερα το SUPERFAST I αναχωρεί από το λιμάνι του ιταλικού Βορρά και πλέει προς το λιμάνι της Πάτρας, στο οποίο φτάνει το πρωινό της 10ης Οκτωβρίου 2008.

Τρεις ημέρες μετά, στις 18:30 το απόγευμα της 13ης Οκτωβρίου 2008, το πλοίο πραγματοποιεί το πρώτο του εμπορικό δρομολόγιο, από την Πάτρα για Ηγουμενίτσα και Μπάρι.

Η ATTICA GROUP με την ευκαιρία της έναρξης των δρομολογίων του SUPERFAST I δημοσιεύει την παρακάτω ανακοίνωση :

Το επόμενο καλοκαίρι είναι η σειρά της ναυπήγησης του SUPERFAST II, το οποίο πήρε τον αριθμό hull 1242 και αποτέλεσε το 6ο πλοίο της αρμάδας των 8 πλοίων που παρήγγειλε ο Aldo Grimaldi στα ναυπηγεία της Apuania.

Photo : Andrea Galliano (shipspotting.com)

Στις 2 Οκτωβρίου το SUPERFAST II παραδίδεται στην ATTICA GROUP, η οποία με σχετική της ανακοίνωση αναφέρει :

Την ίδια ημέρα, στις 20:00 το βράδυ, το πλοίο ξεκινάει το ταξίδι του για την Ελλάδα έχοντας στο τιμόνι του τον Cpt Αλέκο Πίττα.

Τα ξημερώματα της 4ης Οκτωβρίου 2009 φτάνει στο λιμάνι της Πάτρας δένοντας στην θέση 16 του παλιού λιμανιού της αχαϊκής πρωτεύουσας.

Στις 6 Οκτωβρίου 2009, το SUPERFAST II, με Πλοίαρχο τον Cpt Ηλία Βερβενιώτη, πραγματοποιεί το πρώτο του εμπορικό δρομολόγιο από Πειραιά για Ηγουμενίτσα και Μπάρι.

Έπειτα από 9 χρόνια και 8 χρόνια από την άφιξη των SUPERFAST I και SUPERFAST II αντίστοιχα, στην Ελλάδα, τα 2 αδελφάκια συνεχίζουν να μας ταξιδεύουν στην ίδια γραμμή που ξεκίνησαν, στην γραμμή του Μπάρι, προσφέροντας τις πολύτιμες υπηρεσίες τους καθημερινά από την Πάτρα προς το λιμάνι του ιταλικού νότου.

Photo : Attica Group

TO ΤΑΞΙΔΙ”

Έχοντας ρυθμίσει τις τελευταίες λεπτομέρειες του ταξιδιού μας με την ATTICA GROUP, μεσημέρι Σαββάτου ξεκινάμε οδικώς από το πρώτο λιμάνι της χώρας μας για την πρωτεύουσα της Δυτικής Ελλάδας, την Πάτρα. Ο πρόσφατα παραδοτέος νέος αυτοκινητόδρομος Αθηνών Πατρών θα βοηθήσει ώστε το ταξίδι μας να γίνει ακόμα πιο σύντομο σε σχέση με παλαιότερα κι έτσι μέσα σε μία ώρα και 45 λεπτά βρισκόμαστε στο νέο λιμάνι της Πάτρας. Στον νέο επιβατικό σταθμό πραγματοποιούμε check in και αμέσως μετά κατευθυνόμαστε στην πύλη του λιμανιού για τον καθιερωμένο τελωνειακό έλεγχο. Στο βάθος, στην θέση 1, διακρίνουμε την σιλουέτα του SUPERFAST I να μας περιμένει για να ταξιδέψουμε μαζί του.

Photo : ellinikiaktoploia.net

Έχοντας ολοκληρώσει τις διαδικασίες ελέγχου φτάνουμε στον καταπέλτη του πλοίου για να επιβιβαστούμε στο εσωτερικό του. Εκεί μας υποδέχεται η Ύπαρχος Cpt Χρυσούλα Λιανού, η οποία μας καλωσορίζει στο SUPERFAST I και μας βοηθάει να σταθμεύσουμε το όχημα μας. Χρησιμοποιώντας την είσοδο των επιβατών και περπατώντας τον μακρύ κλειστό διάδρομο γρήγορα φτάνουμε στο Deck 5. Κατευθυνόμαστε στην Reception όπου εκεί μας υποδέχεται ο Προϊστάμενος Αρχιθαλαμηπόλος κ. Παναγιώτης Βρανάς. Με τα κλειδιά των καμπινών μας ανά χείρας ανεβαίνουμε ένα Deck και οδηγούμαστε στις καμπίνες μας. Η ώρα πλησιάζει όμως και εμείς δεν θέλουμε να χάσουμε την αναχώρηση μας από το λιμάνι. Αρχικά οδηγούμαστε στο Deck 7 και στον χώρο του ελικοδρομίου. Από εκεί μπορούμε να παρακολουθήσουμε την φόρτωση στο επάνω garage καθώς και να έχουμε μια εικόνα του χώρου του νέου λιμανιού. Στις θέσεις 2 και 3 είναι έτοιμα να αναχωρήσουν πλοία με προορισμό την Ανκόνα ενώ στις θέσεις 4 και 5 γίνονται εργασίες με σκοπό να αυξηθούν οι θέσεις πρόσδεσης των πλοίων. Οι εργασίες αυτές είναι και η αιτία για την οποία η νότια είσοδος του λιμανιού είναι κλειστή και όλες οι αφιξοαναχωρήσεις γίνονται από την βόρεια είσοδο. Λίγα λεπτά πριν την αναχώρηση μας, η οποία έχει οριστεί για τις 18:00 ώρα Ελλάδος, οδηγούμαστε στην Γέφυρα. Εκεί, στην δεξιά βαρδιόλα, συναντάμε τον Πλοίαρχο του SUPERFAST I, τον Cpt Μάριο Αντωνίου ο οποίος ρυθμίζει τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν τον απόπλου μας. Με καταγωγή από την Πάφο της Κύπρου, ο Cpt Mάριος έχει συμπληρώσει πολλά χρόνια υπηρεσίας σε πλοία του ομίλου της ATTICA GROUP, εντός και εκτός Ελλάδας, με τα τελευταία χρόνια να τον βρίσκουμε στο τιμόνι του SUPERFAST I. Έμπειρος ναυτικός με πλούσιο βιογραφικό και χαρακτήρα που εμπνέει σεβασμό και εμπιστοσύνη, τόσο στα πληρώματα του, όσο και στα άτομα που συναναστρέφονται μαζί του. Με την φόρτωση επιβατών και οχημάτων να έχει ολοκληρωθεί, παίρνουμε άδεια από το PATRAS VTS για να μπορέσουμε να αποπλεύσουμε.

Σύντομα ξεκολλάμε από τον προβλήτα και ξεκινάμε το ταξίδι μας με πρώτο σταθμό την Ηγουμενίτσα. Με ταχύτητα που φτάνει τους 21,5 κόμβους και πορεία δυτικά, πλέουμε στον Πατραϊκό κόλπο. Έχοντας τον ήλιο να δύει στην πλώρη μας, περνάμε το στενό Λευκάδας-Κεφαλονιάς-Ιθάκης.

Για λίγη ώρα ακόμα παραμένουμε στην Γέφυρα συζητώντας με τους Αξιωματικούς για πολλά και διάφορα θέματα. Με την ευκαιρία να αναφέρουμε πως πέρα από τον Cpt Μάριο και την Cpt Χρυσούλα, η σύνθεση της Γέφυρας συμπληρώνεται από τον Υποπλοίαρχο Cpt Διονύσιο Χριστόπουλο, τον Υποπλοίαρχο Cpt Γεώργιο Ζαΐρη και τον Υποπλοίαρχο Cpt Ελευθέριο Βαρκιτζόγλου.

Μετά από 6 ώρες ταξιδιού φτάνουμε στην Ηγουμενίτσα όπου και αρχίζει άμεσα η επιβίβαση επιβατών και οχημάτων. Από την δυτική πύλη της Εγνατίας Οδού πρόκειται να πάρουμε και τον μεγαλύτερο όγκο φορτηγών, αφού το λιμάνι της Ηγουμενίτσας εξυπηρετεί αφάνταστα τις διακινήσεις φορτίων από τις γείτονες χώρες προς την Ιταλία και την Κεντρική Ευρώπη και αντίστροφα. Τα garage γρήγορα αρχίζουν να γεμίζουν και εμείς παρακολουθούμε την διαδικασία από κοντά. Στις 1:00 το πρωί είμαστε έτοιμοι και παίρνοντας καταπέλτες συνεχίζουμε το ταξίδι μας για τον τελικό μας προορισμό. Με μικρή ταχύτητα πλέουμε μέσα στον δίαυλο, ενώ με την έξοδο μας από αυτόν χαράσσουμε πορεία προς το στενό Κέρκυρας-Αλβανίας. Η ώρα προχωρημένη κι εμείς οδηγούμαστε στις καμπίνες μας για να ξεκουραστούμε.

Photo : ellinikiaktoploia.net

Το επόμενο πρωϊνό , μας βρίσκει να πλέουμε παράλληλα προς τις ιταλικές ακτές. Αφήνοντας τις καμπίνες μας, γρήγορα οδηγούμαστε στην Γέφυρα για να παρακολουθήσουμε από εκεί την άφιξη μας στο λιμάνι του Μπάρι. Έξω από το separation του λιμανιού ελαττώνουμε ταχύτητα και περιμένουμε την επιβίβαση του Ιταλού πιλότου ο οποίος θα μας υποδείξει την θέση πρόσδεσής μας. Στις 10:45 ώρα Ελλάδος μπαίνουμε στο λιμάνι και με μια δεξιά στροφή κάνουμε πρυμνοδέτηση, αφού η θέση Γ που δένει συνήθως το πλοίο έχει δοθεί σε κρουαζιερόπλοιο. Πριν αφήσουμε πίσω μας το SUPERFAST I κάνουμε ένα σύντομο πέρασμα από το Μηχανοστάσιο, με σκοπό να επισκεφτούμε την καρδιά του πλοίου και να συνομιλήσουμε με αυτούς που την απαρτίζουν.

Εκεί μας υποδέχεται ο Α’ Μηχανικός κ. Γεώργιος Χαραλαμπόπουλος μαζί με την ομάδα του. Μετά από μια σύντομη βόλτα σε control room και στους χώρους οπού φιλοξενούνται οι μηχανές και οι ηλεκτρογεννήτριες του πλοίου, χαιρετάμε τον ΜαστροΓιώργο και την υπόλοιπη ομάδα του και ανεβαίνουμε στο κυρίως garage για να πάρουμε το όχημα μας και να εξέλθουμε από το πλοίο.

Το πρώτο μέρος του ταξιδιού μας έχει ολοκληρωθεί. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, στις 20:30 το βράδυ ώρα Ελλάδας, αποχαιρετάμε από το ξενοδοχείο μας το SUPERFAST I περιμένοντας μέχρι το επόμενο απόγευμα, την ίδια ώρα, την επιβίβαση μας στο SUPERFAST II.

Photo : ellinikiaktoploia.net

Έχοντας περάσει 24 ώρες περίπου παραμονής στην όμορφη πόλη του Μπάρι, πρέπει να πάρουμε τον δρόμο του γυρισμού και να επιβιβαστούμε στο SUPERFAST II που μας περιμένει στον προβλήτα για να μας οδηγήσει πίσω στην πατρίδα. Κάνοντας check in στον επιβατικό σταθμό των επιβατών και περνώντας τον τελωνειακό έλεγχο οδηγούμαστε προς τον προβλήτα όπου έχει δέσει το πλοίο μας. Σε αντίθεση με το SUPERFAST I, το SUPERFAST II έχει δέσει στην θέση Γ όπου δένουν συνήθως τα πλοία μας. Στον καταπέλτη, μας υποδέχεται ο Ύπαρχος Cpt Κων/νος Κρίνος, ο οποίος και μας καλωσορίζει στο πλοίο. Μαζί με group μαθητών-επισκεπτών που έχουν προορισμό την Ηγουμενίτσα, επιβιβαζόμαστε στο πλοίο και οδηγούμαστε στην Reception. Εκεί μας περιμένει ο Προϊστάμενος Αρχιθαλαμηπόλος κ. Ευάγγελος Βενετσιάνος, ο οποίος μας υποδέχεται και μας κατευθύνει στις καμπίνες μας. Αφήνοντας τις αποσκευές μας στις καμπίνες, γρήγορα βγαίνουμε στο ανοικτό κατάστρωμα του Deck 6 για να αγναντέψουμε το λιμάνι. Γύρω μας πλοία που πραγματοποιούν δρομολόγια ανάμεσα στο Μπάρι και σε λιμάνια της Αλβανίας και της Κροατίας. Το βλέμμα μας πέφτει γρήγορα πάνω στο NORMAN ATLANTIC, που βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Μπάρι, περιμένοντας το τελευταίο του ταξίδι προς τον διαλύτη. Αισθανόμαστε θλίψη, τόσο για το πλοίο όσο και για τους ανθρώπους που ακόμα θεωρούνται αγνοούμενοι και δεν έχουν βρεθεί μετά την τρομερή πυρκαγιά που ξέσπασε στο πλοίο τον Δεκέμβριο του 2014.

Με την συνοδεία μέλους του πληρώματος οδηγούμαστε στην Γέφυρα για να παρακολουθήσουμε από εκεί την αναχώρηση μας. Εκεί, μας υποδέχεται ο Πλοίαρχος του SUPERFAST II  Cpt Αλέκος Πίττας, ο οποίος όπως είδαμε στην ιστορική αναδρομή της παρουσίασης, έχει συνδέσει το όνομα του με τα SUPERFAST I και SUPERFAST II, αφού ήταν αυτός που παρευρέθηκε τόσο στην ναυπήγηση τους αλλά ήταν και αυτός που τα έφερε στην Ελλάδα. Μία κινητή εγκυκλοπαίδεια γνώσεων και εμπειριών, που χαίρεσαι να συζητάς μαζί του.

Στις 20:30 ώρα Ελλάδας και αφού έχει επιβιβαστεί ο Ιταλός πιλότος, παίρνουμε άδεια απόπλου και αφήνουμε πίσω μας τον ντόκο. Βγαίνοντας από το λιμάνι αποβιβάζουμε τον πιλότο και αναπτύσσοντας ταχύτητα χαράσσουμε πορεία προς το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Η συζήτηση μας με τον Cpt Αλέκο συνεχίζεται κατά την διάρκεια του δείπνου όπου παρευρίσκεται ο Cpt Κώστας Κρίνος.

Photo : ellinikiaktoploia.net

Οι δείκτες των ρολογιών έχουν δείξει μεσάνυχτα κι εμείς οδηγούμαστε στις καμπίνες μας για να ξεκουραστούμε μέχρι την άφιξη μας στην Ηγουμενίτσα.

Το επόμενο πρωί γύρω στις 5:30 βρισκόμαστε στην Γέφυρα παρακολουθώντας την άφιξη μας στο Ελληνικό λιμάνι. Προλαβαίνουμε και μπαίνουμε πρώτοι στον δίαυλο αφού την ίδια ώρα φτάνουν και τα πλοία που έχουν αναχωρήσει τα μεσάνυχτα από το λιμάνι της Πάτρας, λόγω της αργίας της Πρωτομαγιάς. Με δεξιά στροφή δένουμε στο ντόκο και αμέσως ξεκινάει η εκφόρτωση.  Στις 6:15 κι ενώ έχει αρχίσει να χαράζει παίρνουμε άδεια απόπλου. Με μικρή ταχύτητα περνάμε τον δίαυλο και χαράσσουμε πορεία νότια προς τον τελικό μας προορισμό που είναι το λιμάνι της Πάτρας.

Photo :ellinikiaktoploia.net

Πριν φτάσουμε στην Πάτρα επισκεπτόμαστε το Μηχανοστάσιο για να συνομιλήσουμε με τους ανθρώπους που δουλεύουν και εργάζονται στην συγκεκριμένη επιστασία, δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό. Η ομάδα του Α’ Μηχανικού κ. Αθανασίου Ευγενίδη μας υποδέχεται στον χώρο της και συνομιλεί μαζί μας για διάφορα θέματα.

Photo : ellinikiaktoploia.net

Λίγο πριν τις 12:00 το μεσημέρι μπαίνουμε από την βόρεια είσοδο του νέου λιμανιού της Πάτρας και με μια αριστερή στροφή δένουμε στην θέση 3. Ένα ακόμη ταξίδι έχει φτάσει στο τέλος του. Υπέροχες εικόνες και εμπειρίες από 2 πλοία που έχουν παρεξηγηθεί λόγω της ιδιόμορφης κατασκευής τους.

Τα θηρία μήκους 200 μέτρων εξυπηρετούν επάξια την γραμμή και θεωρούνται ιδανικά για τις καθημερινές απαιτήσεις της.

“ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ”

H βόλτα μας ξεκινάει από την πρύμνη του πλοίου. Εκεί συναντάμε 2 μεγάλους καταπέλτες για την επιβίβαση-αποβίβαση οχημάτων και επιβατών. Ο αριστερός καταπέλτης μας οδηγεί στο πάνω garage (Deck 4) ενώ ο δεξιός καταπέλτης  στο κυρίως garage (Deck 3), στα 2 υπόγεια garage (Deck 1 και Deck 2) και στα καταστρώματα επιβατών(Deck 5, Deck 6, Deck 7). Συνολικά τα 4 garage φτάνουν τα 2600 lane meters. Na σημειώσουμε εδώ ότι το Deck 1 μπορεί να φιλοξενήσει μόνο I.X., το Deck 2 μπορεί να φιλοξενήσει φορτηγά μέχρι 4 μέτρα ύψος ενώ το Deck 4, από 1η Απριλίου έως και 31 Οκτωβρίου μπορεί να φιλοξενήσει το Camping On Board, με τους ιδιοκτήτες τροχόσπιτων να παραμένουν σε αυτά, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του πλοίου, όπως τουαλέτες, ντους και την ηλεκτρική παροχή των 220V.

Photo: ellinikiaktoploia.net

Χρησιμοποιώντας την είσοδο επιβατών που βρίσκεται στο δεξί πρυμναίο τμήμα του πλοίου, μπαίνουμε σε αυτό και με την βοήθεια των κλιμακοστασίων κινούμαστε προς τα κοινόχρηστα καταστρώματα. Το πρώτο κλιμακοστάσιο που συναντάμε, μας οδηγεί σε έναν μακρύ διάδρομο που τρέχει κατά μήκος του Deck 4. Στο τέλος του διαδρόμου, μία πόρτα στα αριστερά σε οδηγεί στο πάνω garage (Deck 4), ενώ συνεχίζοντας ευθεία και με την βοήθεια του δεύτερου κλιμακοστασίου φτάνει κανείς στο Deck 5.

Photo : ellinikiaktoploia.net

To πρώτο πράγμα που συναντάει κανείς στο Deck 5 είναι ένας ανοιχτός χώρος, στεγασμένος  και κλεισμένος γύρω γύρω με υαλοπετάσματα και τραπεζοκαθίσματα με θέα προς το πρύμνη και το πάνω garage. Ιδανικός χώρος για καπνιστές και όχι μόνο, που προστατεύει τον επιβάτη από τα στοιχεία της φύσης. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Deck 5, συναντάμε στα αριστερά μας το Casino με video games και slot machines για τους επιβάτες που θέλουν να δοκιμάσουν την τύχη τους και να παίξουν με τα τυχερά παιχνίδια. Στην συνέχεια συναντάμε ένα μικρό καθιστικό με άνετους καναπέδες και τηλεοράσεις ενώ ένας διάδρομος στη μέση του σαλονιού μας οδηγεί στην όμορφη Reception και στο χώρο του Λογιστηρίου. Μία πόρτα στα αριστερά του Reception Lounge μας οδηγεί στα 118 αεροπορικά καθίσματα του πλοίου, έναν χώρο ήσυχο και φιλόξενο που την ημέρα φωτίζεται από τα παράθυρα που υπάρχουν στην αριστερή πλευρά. Συνεχίζοντας την ξενάγηση μας στο Deck 5 και έχοντας κατεύθυνση προς την πλώρη, συναντάμε στα αριστερά μας το κατάστημα του πλοίου. Στο Duty Free Shop μπορεί κανείς να ψωνίσει επώνυμα ρούχα, αρώματα, ρολόγια καθώς και αναμνηστικά της SUPERFAST FERRIES. Το κεντρικό σαλόνι του πλοίου μαζί με το Bar είναι ο επόμενος χώρος που βρίσκουμε μπροστά μας, ενώ το Deck 5 ολοκληρώνεται με το καθιστικό των οδηγών και το self service που καταλαμβάνουν το πλωριό τμήμα του καταστρώματος.

Ανεβαίνοντας ένα κατάστρωμα πάνω συναντάμε το Deck 6. To συγκεκριμένο κατάστρωμα καταλαμβάνεται στο σύνολο του από τις 100 καμπίνες επιβατών και τα 376 κρεβάτια που φιλοξενούν στο εσωτερικό τους. Ένας μικρός ανοικτός χώρος στο πρυμναίο τμήμα του καταστρώματος με τραπεζοκαθίσματα μπορεί να φιλοξενήσει αυτούς που θέλουν να απολαύσουν τον ήλιο και την αύρα τη θάλασσας. Να σημειώσουμε εδώ ότι στο Deck 6 βρίσκεται και το αναρρωτήριο του πλοίου, που είναι πλήρως εξοπλισμένο για να μπορέσει να παράσχει άμεσα ιατροφαρμακευτική βοήθεια σε κρίσιμα περιστατικά Υγείας.

Photo: ellinikiaktoploia.net

Χρησιμοποιώντας το κλιμακοστάσιο φτάνουμε στο τελευταίο κατάστρωμα του πλοίου που είναι το Deck 7. To πρυμναίο τμήμα του καταστρώματος καταλαμβάνεται από το ελικοδρόμιο το οποίο είναι προσβάσιμο στους επιβάτες και προσφέρει άπλετη θέα προς όλα τα σημεία του ορίζοντα. Αφήνοντας πίσω μας το pick up helicopter area και εισχωρώντας στο εσωτερικό, συναντάμε τις καμπίνες του πληρώματος και την Γέφυρα. Η γέφυρα του πλοίου μπορούμε να πούμε, πως είναι μία από τις μεγαλύτερες γέφυρες ΕΓ/ΟΓ πλοίων που έχουμε συναντήσει στα ταξίδια που έχουμε πραγματοποιήσει κατά καιρούς. Είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα που θα εξασφαλίσουν της ασφαλή πλεύση του πλοίου ενώ παρέχει όλες τις ανέσεις σε αυτούς που εργάζονται σε αυτή.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

SUPERFAST I SUPERFAST II
IMO NUMBER 9350719 9458511
ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ/ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ 2008/NUOVI CANTIERI APUANIA 2009/NUOVI CANTIERI APUANIA
ΜΗΚΟΣ 199,14m
ΠΛΑΤΟΣ 26,60m
ΒΥΘΙΣΜΑ 6,40m
ΜΗΧΑΝΕΣ Wärtsilä 12V46 dieslar 2X12000 KW
ΚΑΜΠΙΝΕΣ/ΚΡΕΒΑΤΙΑ 100/376
ΕΠΙΒΑΤΕΣ/ΠΛΗΡΩΜΑ 938/62
ΤΑΧΥΤΗΤΑ 24,2knots

Όπως κάνουμε σε κάθε παρουσίαση μας

Να ευχαριστήσουμε,

Τον κ. Βενετσιάνο Ευάγγελο, Προϊστάμενο Αρχιθαλαμηπόλο
Τον κ. Πλουμίδη Πολυχρόνη, Αρχιμάγειρα
Τον κ. Μπουρδούβαλη Γεώργιο, Ναύκληρο

Για να δείτε τις φωτογραφίες του αφιερώματος πατήστε πάνω στα μπλε γράμματα. Όλες τις φωτογραφίες από το ταξίδι-αφιέρωμα μπορείτε να τις δείτε πατώντας εδώ και εδώ.