Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
Αθήνα Ελλάδα

OLYMPUS

Ρέθυμνο. Η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Κρήτης και πρωτεύουσα του ομώνυμου νομού. Μία πόλη ζωντανή, με μεγάλη τουριστική κίνηση και με μεγάλο αριθμό φοιτητών. Το πασίγνωστο Ενετικό Λιμάνι του Ρεθύμνου δίπλα στο σύγχρονο λιμάνι, αποτελεί ένα από τα γραφικότερα σημεία της Παλιάς Πόλης του Ρεθύμνου, με σήμα κατατεθέν του τον Αιγυπτιακό Φάρο.

Ένας πανέμορφος τουριστικός προορισμός, όπου από το 2008 είχε διακοπεί η απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση του με το λιμάνι του Πειραιά και η πόλη εξυπηρετούνταν μέσω των λιμανιών των Χανίων και του Ηρακλείου. Οι προσπάθειες που έγιναν όλο αυτό το χρονικό διάστημα για ενεργοποίηση ξανά της γραμμής, δυστυχώς δεν καρποφόρησαν. Το καλοκαίρι του 2012, η CRETAN LINES αγοράζει το ΕΛΛΗ Τ. από την ENDEAVOR LINES και από τις 28/6/2012 το δρομολογεί στην γραμμή, δίνοντας στους κατοίκους του Ρεθύμνου μία νότα αισιοδοξίας και χαράς, ότι το νερό είχε μπεί στο αυλάκι και το Ρέθυμνο θα αποκτούσε πάλι το δικό του πλοίο. Δυστυχώς, στις 23/9/2012 το πλοίο σταματάει τα δρομολόγια του λόγω βλάβης στην δεξιά κύρια μηχανή κι έτσι η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου με το λιμάνι του Πειραιά, διεκόπη. Στις 13/5/2019 το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών μετά από συνεδρίαση του, δίνει την συγκατάθεση του στην εταιρεία SEA SPEED FERRIES να δρομολογήσει στην γραμμή Πειραιάς-Μήλος-Σαντορίνη-Ρέθυμνο, το πλοίο OLYMPUS. Το ΕΛΛΗ Τ. με το νέο του πλέον όνομα OLYMPUS, θα έκανε ένα νέο ξεκίνημα με 4 αναχωρήσεις από το λιμάνι του Πειραιά και 4 αναχωρήσεις από το λιμάνι του Ρεθύμνου. Με πολύ μεράκι και αγώνα, η SEA SPEED FERRIES προχωρά με εντατικούς ρυθμούς τις εργασίες τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του πλοίου, προκειμένου αυτό να είναι έτοιμο για την έναρξη των δρομολογίων του μέσα στο καλοκαίρι. Στις 31/7/2019 το OLYMPUS λύνει κάβους, αλλά δυστυχώς το παρθενικό του δρομολόγιο κάτω από το νέο του ιδιοκτησιακό καθεστώς προς το Ρέθυμνο δεν ολοκληρώνεται, λόγω αβαρίας που παρουσιάσθηκε στο πλοίο πριν την άφιξη του στο λιμάνι της Σαντορίνης. Η εταιρεία όμως δεν το βάζει κάτω και μετά από την ολοκλήρωση των επισκευών του, το OLYMPUS φτάνει για πρώτη φορά στο λιμάνι του Ρεθύμνου στις 12/12/2019, σπάζοντας τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό του Ρεθύμνου.

Η παρέα του ellinikiaktoploia.net συνεχίζοντας την παρουσίαση πλοίων της Ελληνικής Ακτοπλοΐας μας, αυτή την φορά αποφασίζει να επιβιβαστεί στο πλοίο OLYMPUS της SEA SPEED FERRIES και να ταξιδέψει μαζί του, με αφετηρία το λιμάνι του Πειραιά και με τελικό προορισμό το λιμάνι του Ρεθύμνου, προσεγγίζοντας ενδιάμεσα το λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο και το λιμάνι του Αθηνιού στη Σαντορίνη. Ένα πλοίο με πλούσιο παρελθόν-που κατάφερε και διέψευσε όσους έλεγαν πως είχε ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής του-συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες του δρομολογημένο στα ελληνικά νερά.

Βράδυ Παρασκευής 6 Μαρτίου και με τα εισιτήρια ανά χείρας, φτάνουμε στην Ακτή Κονδύλη εκεί όπου βρίσκεται δεμένο και μας περιμένει το OLYMPUS. Η φόρτωση επιβατών και οχημάτων συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό κι εμείς βρίσκουμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε για λίγη ώρα στον καταπέλτη του πλοίου με τον Εμπορικό Διευθυντή της SEA SPEED FERRIES, τον κ. Γιάννη Δημητριάδη. Έχοντας πολυετή εμπειρία στον κλάδο της ακτοπλοΐας,  σήμερα τον βρίσκουμε στην νευραλγική αυτή θέση . Καθώς η ώρα απόπλου πλησιάζει, με την σειρά μας εισερχόμαστε στο πλοίο για να τακτοποιηθούμε ενόψει του ταξιδιού μας. Φτάνοντας στην Reception στο κέντρο του πλοίου, μας υποδέχεται ο Προιστ.Αρχιθαλαμηπόλος κ. Ιωάννης Μουνδρέας, ο οποίος μας καλωσορίζει στο OLYMPUS και μας δίνει τα κλειδιά των καμπινών που θα χρησιμοποιήσουμε κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Λίγο πριν τις 20:00 που είναι και η ώρα απόπλου μας από το πρώτο λιμάνι της χώρας, οδηγούμαστε στην Γέφυρα του πλοίου για να παρακολουθήσουμε από εκεί την αναχώρηση. Εκεί, μας υποδέχεται ο Πλοίαρχος του OLYMPUS o Cpt Ηλίας Βερβενιώτης, ο οποίος μας καλωσορίζει στο πλοίο. Οι συστάσεις για τον Cpt Ηλία είναι περιττές. Ένας εξαίρετος ναυτικός με πολύχρονη εμπειρία και παρουσία στην ακτοπλοΐα μας και όχι μόνο. Προπάντων όμως, ο Cpt Ηλίας είναι ΆΝΘΡΩΠΟΣ με αξίες και ιδανικά που δύσκολα συναντάμε στην εποχή μας. Ένα αληθινό διαμάντι που συνεχίζει να γράφει με χρυσά γράμματα την δική του ιστορία στην βίβλο της ακτοπλοΐας μας. Με την ευκαιρία να αναφέρουμε ότι, την ομάδα των Αξιωματικών της Γέφυρας συμπληρώνει ο Ύπαρχος Cpt Κων/νος Θεοδώρου, ο Υποπλοίαρχος Cpt Ιωάννης Οικονόμου και η Ανθυποπλοίαρχος Cpt Αναστασία Μαράτου. Έχοντας ολοκληρώσει την φόρτωση μας κι έχοντας πάρει άδεια απόπλου από το PIRAEUS TRAFFIC, σηκώνουμε καταπέλτη και παίρνουμε άγκυρες ξεκινώντας το ταξίδι μας. Αυξάνοντας συνεχώς ταχύτητα, βγαίνουμε από το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά και χαράσσουμε πορεία προς το separation. Επόμενος σταθμός μας το λιμάνι του Αδάμαντα στην Μήλο, όπου αναμένεται να φτάσουμε στις 01:00 μετά τα μεσάνυχτα, πλέοντας με ταχύτητα που αγγίζει τα 20 Knots. Οι δυνατοί νοτιάδες εντάσεως 6-7 μποφόρ που θα πνέουν καθ΄όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, δεν μας δημιουργούν το παραμικρό πρόβλημα. Αφήνοντας προσωρινά την Γέφυρα, οδηγούμαστε στην τραπεζαρία του πλοίου για να γευτούμε το υπέροχο δείπνο που μας έχει ετοιμάσει ο Αρχιμάγειρας του OLYMPUS κ. Παντελής Μειμέτης μαζί με το επιτελείο του.

Λίγο πριν τις 01:00 μπαίνουμε στο κόλπο του Αδάμαντα κι εμείς αφήνουμε τις καμπίνες, για να ανέβουμε στην Γέφυρα και να παρακολουθήσουμε την άφιξη στο όμορφο αυτό νησί των Δυτικών Κυκλάδων. Με δεξιόστροφη μανούβρα δένουμε στο ντόκο και αρχίζει αμέσως η εκφόρτωση επιβατών και οχημάτων. Από το γεμάτο με οχήματα γκαράζ και υπό τις οδηγίες του Ναύκληρου κ. Ευτύχιου Μαρκετάκη και της ομάδας του, αρχίζουν να βγαίνουν με την σειρά τα φορτηγά οχήματα τα οποία φτάνουν μέχρι τον καταπέλτη. Γύρω στις 01:30 η εκφόρτωση έχει ολοκληρωθεί κι εμείς παίρνουμε καταπέλτη για να συνεχίσουμε για τον επόμενο προορισμό, που είναι το λιμάνι του Αθηνιού στην Σαντορίνη.

Γύρω στις 5:30 το πρωί περνάμε το στενό Οίας-Θηρασιάς και κατευθυνόμαστε προς τον Αθηνιό. Δυστυχώς, οι εργασίες που γίνονται στο λιμάνι του Αθηνιού προς αποκατάσταση των ζημιών από τις καθιζήσεις, δυσκολεύουν τις προσεγγίσεις των επιβατηγών πλοίων, αφήνοντας μία και μοναδική θέση για τον κατάπλου τους στο πιο τουριστικό νησί της χώρας μας. Με δεξιόστροφη πιρουέττα δένουμε στο ντόκο, αρχίζοντας αμέσως την εκφόρτωση οχημάτων και επιβατών. Σιγά-σιγά το ξημέρωμα κάνει την εμφάνιση του αναδεικνύοντας μέσα από το σκοτάδι, το άγριο αλλά ταυτόχρονα όμορφο και μοναδικό τοπίο. Γύρω στις 07:00 έχοντας ολοκληρώσει την διαδικασία της εκφόρτωσης και της φόρτωσης, αναχωρούμε από το λιμάνι του Αθηνιού για τον τελικό προορισμό μας, που είναι το λιμάνι του Ρεθύμνου.

Λίγα λεπτά μετά τις 11:00 το πρωί, φτάνουμε έξω από το λιμάνι του Ρεθύμνου. Οι δυνατοί νοτιάδες που πνέουν μέσα στο λιμάνι με ριπές εντάσεως που φτάνουν τα 8 μποφόρ, προσωρινά καθιστούν απαγορευτικό τον κατάπλου μας. Ενημερώνοντας το Λιμεναρχείο Ρεθύμνου, μένουμε αρόδου και περιμένουμε την καλυτέρευση των καιρικών συνθηκών για να καταπλεύσουμε με ασφάλεια στο κρητικό λιμάνι. Δυστυχώς όμως αυτό δεν φαίνεται να γίνεται, κατόπιν έκδοσης νεότερου δελτίου από την Ε.Μ.Υ. στο οποίο αναφέρεται, πως οι δυνατοί νοτιάδες θα πνέουν με την ίδια ένταση για ένα 24ωρο τουλάχιστον.

Ο Cpt Ηλίας εκτιμώντας την κατάσταση, κι έπειτα από συνεννοήσεις τόσο με την ίδια την πλοιοκτήτρια εταιρεία όσο και με το Λιμεναρχείο, κρίνει πως πρέπει να αποπλεύσουμε άμεσα για το λιμάνι της Σούδας για να μην ταλαιπωρηθούν περισσότερο οι επιβάτες αλλά και για να δέσει ασφαλώς το πλοίο. Έτσι παίρνουμε άδεια και με πορεία δυτικά, μπαίνουμε στον κόλπο της Σούδας στις 14:30 το μεσημέρι. Εδώ οι καιρικές συνθήκες από άποψη ανέμων είναι ιδανικές, αφού δεν ξεπερνούν σε ένταση τα 4 μποφόρ. Πραγματικά, ένας άλλος Θεός. Στις 15:00 το μεσημέρι με μια αριστερόστροφη πιρουέτα δένουμε στην προβλήτα ΑΔΡΙΑΣ, όπου θα παραμείνουμε δεμένοι για ένα 24ωρο τουλάχιστον, αναμένοντας την εξέλιξη των καιρικών συνθηκών στο λιμάνι του Ρεθύμνου. Με μέριμνα της εταιρείας και του κεντρικού πρακτορείου της SEA SPEED FERRIES στο Ρέθυμνο, του , οι επιβάτες που δεν έχουν δικό τους Ι.Χ., μεταφέρονται με λεωφορείο από τα Χανιά στο Ρέθυμνο. Έτσι ολοκληρώνεται το πρώτο μέρος του ταξιδίου μας, αναμένοντας την επόμενη ημέρα που θα αναχωρήσουμε πίσω για το λιμάνι του Πειραιά.

Κατά την διάρκεια της παραμονής μας στο λιμάνι της Σούδας κι έχοντας όλο το χρόνο στην διάθεση μας, αποφασίζουμε να περιηγηθούμε στο πλοίο, γνωρίζοντας καλύτερα τους εσωτερικούς κι εξωτερικούς χώρους του.

Ξεκινώντας από την πρύμνη του πλοίου συναντάμε 2 καταπέλτες, έναν κεντρικό καταπέλτη για την επιβίβαση και την αποβίβαση των οχημάτων κι έναν καταπέλτη στο αριστερό μέρος της πρύμνης, για την επιβίβαση και την αποβίβαση των επιβατών. Χρησιμοποιώντας τον κεντρικό καταπέλτη, εισερχόμαστε στο κυρίως γκαράζ του πλοίου που καταλαμβάνει το Deck 2. Ευρύχωρο γκαράζ χωρισμένο σε επτά λωρίδες, που δεν θα δυσκολέψει τους ναύτες κατά την φόρτωση και την εκφόρτωση του πλοίου. Στην αριστερή πλευρά του κυρίως γκαράζ στο μέσον της λωρίδας 1, υπάρχει μια ράμπα που οδηγεί στο άνω γκαράζ που καταλαμβάνει το Deck 3. Συνολικά το OLYMPUS διαθέτει 650 γραμμικά μέτρα φόρτωσης, τα οποία ενδεικτικά αναλύονται σε 420 περίπου Ι.Χ. οχήματα ή, 40 φορτηγά Δ.Χ.

Αφήνοντας το γκαράζ του πλοίου και χρησιμοποιώντας τον καταπέλτη των επιβατών, εισερχόμαστε ξανά στο πλοίο. Χρησιμοποιώντας τις κυλιόμενες σκάλες, φτάνουμε στο πρώτο κοινόχρηστο κατάστρωμα του OLYMPUS, το Deck 5. Ξεκινώντας την περιήγηση μας από το πρυμναίο τμήμα του πλοίου, συναντάμε αρχικά το εξωτερικό ανοικτό κατάστρωμα. Εισερχόμενοι στους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους, αρχικά συναντάμε το κυρίως σαλόνι του πλοίου πλαισιωμένο με το Bar. Όμορφος χώρος με μαύρες άνετες πολυθρόνες και μεγάλες τηλεοράσεις PLASMA, που προσδίδουν αίγλη και πολυτέλεια στον χώρο αυτό και προκαλώντας συνάμα, ευχάριστη εντύπωση στον επιβάτη που θα αντικρύσει το σαλόνι αυτό για πρώτη φορά. Συνεχίζοντας την ξενάγηση μας προς τα εμπρός, δύο διάδρομοι ο ένας αριστερά και ο άλλος δεξιά του καταστρώματος, μας οδηγούν στο κέντρο του Deck 5. Κατά μήκος του αριστερού διαδρόμου συναντάμε ένα μικρό χώρο υποδοχής, ενώ κατά μήκος του δεξιού διαδρόμου συναντάμε ένα μέρος των καμπινών των επιβατών. Στο σημείο που συναντώνται οι 2 διάδρομοι και πριν ακολουθήσουμε τον κεντρικό διάδρομο που μας οδηγεί στην Reception, υπάρχει ένα μικρό σαλόνι με πολυθρόνες. Φτάνοντας στο κέντρο του Deck 5, συναντάμε το κεντρικό κλιμακοστάσιο με την Reception, το Λογιστήριο και το κατάστημα του πλοίου. Ένα καλαίσθητο μαρμάρινο σιντριβάνι στο κέντρο του καταστρώματος κι ένα εντυπωσιακό ψηφιδωτό που αναπαριστά γνωστό Ιαπωνικό μύθο καθώς ανεβαίνουμε το κλιμακοστάσιο πλαισιώνουν όμορφα τον χώρο αυτό, ο οποίος έχει παραμείνει αναλλοίωτος από τότε που κατασκευάστηκε το πλοίο. Δύο πόρτες αριστερά και δεξιά εκατέρωθεν του χώρου της Reception, οδηγούν στα εξωτερικά πλαϊνά καταστρώματα του Deck 5. Συνεχίζοντας την ξενάγηση στο Deck 5, μετά τον χώρο της Reception συναντάμε στο κέντρο και δεξιά, το Εστιατόριο και το Self Service του πλοίου που είναι έτοιμα να υποδεχτούν τους επιβάτες, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις γαστρονομικές τους απαιτήσεις. Άνετοι και καλαίσθητοι χώροι ενδιαίτησης, οι οποίοι σε συνδυασμό με το άκρως γευστικότατο menu που ετοιμάζει κι επιμελείται καθημερινά ο Αρχιμάγειρας και το επιτελείο του, θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό επιβάτη. Ολοκληρώνοντας την περιήγηση μας στο Deck 5, να αναφέρουμε πως μετά το κεντρικό κλιμακοστάσιο και αριστερά, υπάρχει ένας ακόμη μικρός αριθμός καμπινών επιβατών, καθώς και μία από τις δύο καμπίνες Α.Μ.Ε.Α που διαθέτει το πλοίο.

Αφήνοντας πίσω μας το Deck 5, ανεβαίνουμε ένα κατάστρωμα και βρισκόμαστε στο Deck 6. Όπως κάναμε στο προηγούμενο κατάστρωμα, έτσι κι εδώ ξεκινάμε την περιήγηση μας από το πρυμναίο τμήμα του πλοίου, όπου συναντάμε το εξωτερικό ανοικτό κατάστρωμα. Άπλετος χώρος ιδανικός για το καλοκαίρι, που δύναται να φιλοξενήσει μεγάλο αριθμό επιβατών στις ξύλινες ροτόντες και στα τραπεζοκαθίσματα που είναι τοποθετημένα διάσπαρτα στο χώρο. Εδώ φιλοξενείται και το ελικοδρόμιο του OLYMPUS, όποτε αυτό χρειαστεί και κριθεί ανάγκη. Συνεχίζοντας προς τα εμπρός, εσωτερικά συναντάμε στα αριστερά ένα μακρόστενο σαλόνι με κόκκινους και σιέλ καναπέδες και τις 2 lux καμπίνες του πλοίου, ενώ στα δεξιά συναντάμε τις υπόλοιπες καμπίνες του πλοίου. Με την ευκαιρία να αναφέρουμε πως το OLYMPUS διαθέτει 76 καμπίνες με 294 κρεβάτια, έχοντας σαν πρωτόκολλο τους 1050 επιβάτες. Κλείνοντας την περιήγηση μας στο Deck 6, το πλωριό τμήμα του καταστρώματος καταλαμβάνεται από την Γέφυρα του πλοίου, η οποία ακολουθεί το στυλ και τον χαρακτήρα των Γεφυρών των γιαπωνέζικων πλοίων, διατηρώντας όμως την άνεση, την ασφάλεια και την λειτουργικότητα της, καθώς και την καθόλα απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή που πρέπει αυτή να διαθέτει.

Το τελευταίο κοινόχρηστο κατάστρωμα του OLYMPUS είναι το Deck 7, το οποίο καταλαμβάνει συγκριτικά μικρότερη έκταση σε σχέση με τα υπόλοιπα κοινόχρηστα καταστρώματα. Εδώ συναντάμε ένα ακόμη σαλόνι του πλοίου με το Bar του, που είναι κατασκευασμένο έτσι ώστε τους καλοκαιρινούς μήνες να μπορεί να εξυπηρετήσει και τους επιβάτες που κάθονται στους εξωτερικούς ανοικτούς χώρους του συγκεκριμένου καταστρώματος.

24 ώρες περίπου μετά τον αναγκαστικό κατάπλου μας στο εναλλακτικό λιμάνι της Σούδας, οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν τόσο στο λιμάνι του Ρεθύμνου όσο και στα υπόλοιπα λιμάνια του δρομολογίου μας (Σαντορίνη-Μήλος), δυστυχώς δεν έχουν καλυτερέψει. Μετά από συνεννοήσεις της πλοιοκτήτριας εταιρείας με τα κατά τόπους κεντρικά πρακτορεία και λιμεναρχεία, κρίνεται πως το OLYMPUS θα πρέπει να αναχωρήσει από το λιμάνι της Σούδας κατευθείαν για το λιμάνι του Πειραιά για λόγους ασφαλείας. Έτσι στις 18:00 το απόγευμα της Κυριακής, σηκώνουμε άγκυρες και αποχαιρετάμε το λιμάνι της Σούδας. Πλέοντας με χαμηλή ταχύτητα μέσα στον κόλπο, γρήγορα βγαίνουμε από αυτόν και με πορεία βορειοδυτική, χαράσσουμε πορεία προς το λιμάνι του Πειραιά.

Σε αυτό το χρονικό σημείο επισκεπτόμαστε την <<καρδιά>> του OLYMPUS το Μηχανοστάσιο, όπου μας υποδέχεται ο Ά Μηχανικός, κ. Ηλίας Βολανάκης μαζί με την ομάδα του. Με την ευκαιρία της παρουσίας μας στον συγκεκριμένο χώρο, να αναφέρουμε πως το OLYMPUS έχει μήκος 141,7 μέτρα και πλάτος 23,50 μέτρα. Κινείται από 2 Kawasaki MAN 14V49/54A, οι οποίες του προσδίδουν ταχύτητα που αγγίζει τους 20,5 κόμβους. Διαθέτει 3 ηλεκτρογεννήτριες 700 kW η κάθε μία και ένα bow thruster. Ναυπηγήθηκε το 1976 στα ναυπηγεία Kochi Juko της Ιαπωνίας, με το αρχικό του όνομα να είναι το OKUDOGO 3. Μέχρι τον Ιούνιο του 1998 ταξιδεύει σε διάφορες γραμμές της Ιαπωνίας, οπότε και αγοράζεται από την MED LINK LINES, μετονομάζεται σε MARIA G.κι έρχεται στο Πέραμα για να πραγματοποιήσει την απαραίτητη μετασκευή του. Δρομολογείται στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Brindisi, παρουσιάζοντας αξιόλογη επιβατική κίνηση. Την Άνοιξη του 2004 αγοράζεται από την ENDAVOR LINES, μετονομάζεται σε ΕΛΛΗ Τ. και ταυτόχρονα ναυλώνεται στην MARITIME WAY για 2 έτη, συνεχίζοντας τα δρομολόγια του στην γραμμή του Brindisi. Με την ολοκλήρωση της ναύλωσης το Μάιο του 2006, το ΕΛΛΗ Τ. ταξιδεύει μέχρι την Tuzla της Τουρκίας, πραγματοποιώντας εργασίες μετασκευής στους εσωτερικούς χώρους του κι επιστρέφει στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της ENDEAVOR LINES, η οποία θα συνεχίσει την δρομολόγηση του στη γραμμή του Brindisi, προσθέτοντας στο δρομολόγιο του τα λιμάνια της Σάμης και της Κέρκυρας. Το πλοίο από τα τέλη του 2011 μέχρι και το καλοκαίρι του 2012 βγαίνει εκτός δρομολογίων, παραμένοντας ανενεργό αρχικά στο παλιό λιμάνι της Πάτρας κι έπειτα στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας. Το καλοκαίρι του 2012 αγοράζεται και δρομολογείται από την CRETAN FERRIES στη γραμμή Πειραιάς-Ρέθυμνο, παραμένοντας σε αυτή μέχρι τις 23/9/2012 οπότε και παροπλίζεται για ακόμη μία φορά, λόγω μηχανικής βλάβης. Τον Ιούνιο του 2018 αγοράζεται σε πλειστηριασμό από την SEA SPEED FERRIES, η οποία ξεκινά άμεσα εργασίες επισκευής προκειμένου να το επαναφέρει στην ενεργό δράση με το νέο του όνομα, που είναι το OLYMPUS. Από εκεί και πέρα η πορεία του OLYMPUS είναι γνωστή, παραμένοντας μέχρι σήμερα στην γραμμή Πειραιάς-Μήλος-Σαντορίνη-Ρέθυμνο.

Στις 5:30 το πρωί της Δευτέρας, φτάνουμε έξω από τα φανάρια του λιμανιού του Πειραιά. Ελαττώνοντας ταχύτητα, περνάμε την είσοδο του και δένουμε στην Ακτή Κονδύλη. Άλλο ένα ταξίδι μας, έχει φτάσει στο τέλος του. Ένα ταξίδι με όμορφες εικόνες και συναισθήματα, παρ’ όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Το OLYMPUS στάθηκε αντάξιο των προσδοκιών μας, επιβεβαιώνοντας τα πολύ καλά σχόλια όσων έχουν ταξιδέψει μέχρι τώρα μαζί του. Ευχόμενοι, οι κάτοικοι του Ρεθύμνου να αγκαλιάσουν το πλοίο και να υποστηρίξουν την νέα αυτή προσπάθεια επανασύνδεσης του λιμανιού του Ρεθύμνου με το πρώτο λιμάνι της χώρας μας.

Κλείνοντας, θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους εκείνους που μας βοήθησαν στην πραγματοποίηση αυτού του αφιερώματος και είναι :

Από την SEA SPEED FERRIES

Τον κ. Ιωάννη Μουνδρέα, Προιστ.Αρχιθαλαμηπόλο
Τον κ. Παντελή Μειμέτη, Αρχιμάγειρα
Τον κ. Ευτύχιο Μαρκετάκη, Ναύκληρο

Για να δείτε τις φωτογραφίες του αφιερώματος, πατήστε πάνω στα καφέ γράμματα. Όλες τις φωτογραφίες από το ταξίδι-αφιέρωμα, μπορείτε να τις δείτε πατώντας εδώ.